Wednesday, May 9, 2007

the first one should be great but who cares



pandangan dari sisi sebelah kiri. tak penah amik gamba dari sisi sebelah kiri. amacam ensem tak? korang leh tinggalkan komen korang...
tuka cite lain...
tgh cuti sekarang. bosan gile dok umah.
berikut merupakan kerinduan aku:
1. makan nasi goreng kerabu +air limau ais (RM 2.50)....mamam?
2. makan kat ds
3. borak ngan member
4. jumpe sume orang
5. jumpe membe2 floor 200.....korang mamang best
6. membuat senarai herdikan
berikut merupakan senarai orang yang perlu diherdik:
1. kiran
2. du where?
3. shamim
4. masih kosong (nak apply?)
walau exam dah abis tapi aku tetap risau...macam manela fizik moden aku tuh....ya Allah kumohon kepadamu agar berikanlah keputusan yang cemerlang untuk exam kali nih. korang pun doakan aku ek.
okayla... takde idea nak tulih ape lagi la... nnti aku post balik ek...tggu post seterusnye...

0 Comments: