Friday, November 23, 2007

Sunway Pyramid 19/11/07

Kami Ke Sunway Pyramid

PENYERTAAN

aza, jayla, kak efie, asro, abg irwan, naim, john, saii

GILE! seumur hidup aku aku tak penah pegi ice skating...ye ice skating! ala yang ade ice pastu boleh skating tu....ice skating la....:p

okla bende ni dah dirancang agak lame gakla...tak penah kuar beramai-ramai dengan geng yg gile ni...(kalu anda merupekan salah seorg dr kami br anda tau kegilaannye)...janji pukul 9.30 gerak..tapi akhirnye 10.30 baru gerak...takpela...sebab aku yg lambat...hehehe...

perjalanan dr library-stesen U-KL sentral-subang jaya-sunway pyramid.... naik teksi-putra-komuter-bas...sampai..

aku ingin menyarankan kepade pengusehe2 bas seluruh malaysia agar anda dapat menyediakan bas yang lebih tinggi kerana kepala saye terhantuk di bas itu beberape kali...agak menyakitkan...

sampai2 makan....pizza...aku makan 6 slices, 2 roti, 2 gelas air pepsi,soup...FULL gile...ni yg best kalu kuar ngan dorg..dorg ni kurang makan...aku la yg terpakse menghabiskannye...(bunyi macam terpakse nih)

pastu solat zuhur awal....prinsip aritu..zuhur awal asar lambat....pastu terus pegi main ice skating...mule2 nampak cam senang je..tapi bile dah masuk...ya Allah...susahnye nak main bende nih...macam baru blaja jalan...pastu blaja berdiri...bile dah blaja berdiri sume org tinggalkan aku...adela dalam lime minit aku berdiri sesorang....seb baik jayla menyelamatkan keadaan dengan menarik aku ke tengah...

aku blaja skate kat tengah seorang diri...mule2 gune kaki kanan dulu pastu baru leh kedue2 kaki...time kasih kpd sume yg hadir pd hari tersebut kerane mangajar aku...

berehat sebentar...amik gamba dulu...macam2 posing kitorg buat...tapi aku mampu paparkan beberape gamba sahaje di sini...



die hebat di gelanggang ais...ceit blagak la tu jayla

lagu latar...to the lef to the left (beyonce)

ahmad himawari, misae, siti sinchan, cikgu yoshinaga
bergambar bersame

keluarge sinchan : ahmad himawari : misae : siti sinchan

kawan kawan sinchan bergambar bersame cikgu yoshinaga

sinchan bersame : nene : kazama : masao


gamba ni cam something je

best picture 4 that day

4 Comments:

ida asro said...

hehe..hmm..mmg sgt besh arini..walaupon kepale otak aku sbenanye byk pk psl bnde len time grk g sunway..tp ice skating mampu mengubahnye..hehe..

ida asro said...

waaaahh..the best picture for that day tu..aku bangge!!kahkah..=p

iAmeFie said...

~lalalalalaala
hari yg gumbire

Anonymous said...

hehe..yg penting aku > hebat ats ice rink brbndg ngn shy..huahuau..=p