Tuesday, January 22, 2008

senyuman

first lirik yang aku tulis dengan bantuan asha & am....menang akustik tempat ke satu...penulis lirik + vocal trainer + cheerleader...memang hari ini berakhir dangan SENYUMAN...:)

Di kala ini aku bersendiri
Menanti kehadiranmu disisi
Tapi ku tak tahu tak tahu ku tak pasti

Disini aku mulai mengerti
Apa yang ku impikan selama ini
Kerna senyummu penawar hati

Ku tahu
Ku mahu
Senyummu telah menawan kalbu

Ku mahu
Dirimu
Tiada siapa lain di hatiku

Tiba-tiba ku lihat dikau disini
Adakah ku bermimpi di siang hari
Degup jantungku tidak terasa lagi
Adakah dirimu mengerti

Dan ku katakan…oh
Ku telah terpesona
Lirikan senyumanmu di jiwa

Ohhh…ku tak melupakan
Saat pertama di pertemukan

aku tersenyum PUAS!

2 Comments:

ida asro said...

aku tersenyum puas juge!!!

ida asro said...

caya la akustik 4th!!aku bangge ngan korang..! ;)