Saturday, June 2, 2007

pernahkah kau bermimpi??


ye mmg tajuk blog kali ni camni.

nape??

sebab tetibe aku terfikir. pernah tak ade orang nak jadi cam aku. maksudnye org nak ape yang aku ade. kire cam jeles la dgn kelebihan akula. yela aku kan hensem, tinggi, bijak, berwawasan...dan segale bentuk pujian (ala bgla can nak prasan jap).

KENAPE???

maksudnye kenape org lain boleh jelez dgn kelebihan orang lain...heiy tak faham2...aku tau ade lagi yang tak paham tu.

pade aku bende2 gini berlaku sebab kadang2 aku pon mcm jelez gak dgn ape yg org lain ade.aku tau kite kene bersyukur dgn kelebihan diri sendiri. tapi kite ni manusia, kadang2 kite takleh nak kawal ape yg kite mahu kan?

kalu korang tak setuju ngan kate2 aku ni pon takpe.aku tak pakse pon korang setuju.

kalu siti nurhaliza penah tanye kat peminat die,"sape pernah bermimpi nak jadi cam siti? best tau jadi siti boleh pakai baju lawa2"

kalu korang pernah bermimpi nak ambik kelebihan seseorang, ape dan siape yg korang mimpikan.kalu taknak bgtau sape pon takpe.bgtaula ape kelebihan org tu supaye kite leh kongsi same2. seterusnye mewujudkan masyarakat penyayang dan melahirkan negara yang cemerlang, gemilang dan terbilang...(ayat time pidato piala diraja dulu)

so mehla komen post ni
letakkan siapa dan ape yang korang mimpikan....


satu lagi nak promote, marilah vote kat
sini. semue boleh vote skali je ek. buat keputusan yang bijak. sape yg bg vote tak ekhlas, jelez kat aku la tu.

2 Comments:

ka-ii said...

no la..i juz wanabe my self *syukur* 4wat i hve..juz wana be a (more) better girl+son 2ma family..rely want it..

Lord Biohazard said...

takde sape nk jd ko... perasan.. buekkk :p ooo boyot ek..