Friday, June 8, 2007

terima kasih


time kasih kat john sebab urut aku. kaki aku lenguh gile. jalan pun macam itik. skang dah ok dah. esok nak gi dusun eco tuk PM nye kursus. bersedie mental dan fizikal. tp rasenye mental punye persediaan kene lebih.musti ade sesi saiko saiko ni (tak pasti ejaan saiko camne).tp keadaan fizikal yang ok boleh bg kelebihan sket la.time kasi john skali lagi =p

time kasih gak kat abg ezwan sebab bg pinjam ink hitam utk print. tanpa ink itu sesi mem'print' takkan berjaya. tapi sebab hal ni bersangkutan ngan kak hana. terime kasih gakla kat kak hana.

tak dilupekan juge terime kasih buat THE LAPTOPERS yg terdiri drpd cik nany, abg daniel, kak kaii dan abg irwan yang memberikan seluruh jiwe rage utk membetulkan laptop yang dah bengong ni. takpe2 nnti aku format balik windows ni dgn kebenaran dorg nih.

time kasih tak terhingge gak wat kak efie sebab temankan aku makan mcD. buat kak kaii juge diucapkan time kasih sebab sudi melayan YM aku yang mengarut.

time kasih kepade shikin, yin2, najib, aizat, ida, john, kak lin, kak liza, asrul, kuo ning dan lain2 sebab bekerje keras utk PM dan sentiasa berada di bilik gerakan. kpd yg lain pun time kasih gak.
dan yg terbaru, time kasih wat naim sebab gunting rambut aku pd pukul 4 pagi.terharu la gak.
and to all my friends, THANK YOU

4 Comments:

LADesign said...

nh sesi berterime kasih ke...nk ucap tq..ucp berdepn la lg bgz..nh ade ke tulih blog lak..ikhlas ke x nh ?.....hihih

iAmeFie said...

huhu..terharu2...xpe saii keep o movin'..u can do it...kuatkan mental...hhehee..emo mesti lebeyh sket..hahahaha

ka-ii said...

saiko eja die cmni--->phsyco

erm..sesame.xdepe sgt kot.er..dgn kdaan comp y 'gile' tu..sy arahkn anda format.tp biarlah itu d last choice

Anonymous said...

hehe..nyebok je..=)..confession yang good...keep it up saii..=D