Friday, September 5, 2008

Malam Fizik

Pada 29 Ogos 2008, malam fizik telah diadakan. kire cam pengumpulan dak2 fizik la...time ni la nak jumpe org dari jabatan sendiri. yela, tiap2 hari asik jumpe org yg same je...malam tu jela kesempatan kitorg nak jumpe... aku nyanyi malam tu, Diari Seorang Lelaki. si saiful patrick plak nyanyi lagu Home. Aku tak suke lagu yg aku nyanyi tu...tak pernah pon berusehe utk suke. tapi dah dorg bagi, layan jela....

ni la antara gamba2 malam tu..kalu sesape nak gamba lain,nntila kalu ade kesempatan aku upload lagi ek...

Backdrop yg dibuat oleh nabila n team (cantik2)
Tiket fizik night aku. no cabutan bertuah B060. hilang dah tiket nih. seb baik sempat amik gamba
Kamila project student Dr Khaulah
bersame 'musuh' hahahaha...time kasih yati ko bungkuskan aku ayam
kami suke bercerita semasa buat experiment - kak fairus
bersame abg nizam...
e eh arif pun ade?? fuh pose blagak tuh...teruk maaa.....
Physics 3rd year student (male)..ade gak yg takde...
kami lagi..tapi kali ni tanpa ragib
tanpa ragib n shamim kami menjadi lebih hensem...hahahaha
3rd year fizikawan
air teh yg pahit...

nota: tahun depan sile buat lagi yek malam fizik nih...

3 Comments:

azam shah said...

mane gmbr toy perform?

iAmeFie said...

sy tgk gamba kamu nyanyi dlm facebook kak siti..hehehe

Muhamad Saipul bin Fakir said...

respon

azam - tak amik gamba mase tuh. amik bidio je. nak datangla bilek aku..tapi takbest. so xyah amikla...

iamefie - malu2...dahla tak sedap...