Wednesday, August 27, 2008

Siapa mahu belanja makan?

Hari ni post panjang sket...

Belanja Makan
Hari ahad yg lepas, apit telah membelanje aku ngan adzam makan. Kami makan di KK12. memule adzam ajak, tapi aku tak mahu pergi. tetapi disebabkan ade perasaan lapar yg membara aku pon setuju untuk ikut. aku ingat nak makan keropok lekor je...bile aku samapi kat kete je, adzam kate apit nak belanje...aku pon layan jela...akhirnye aku makan nasi. gamba nasi masih byk tak sempat amik sebab lapar sangat...terus makan tak sempat nak amik gamba pon.
pinggan yg menyaksikan kelaparan kami

Bekas Makanan FREE
pada hari isnin plak aku dah amik bekas makanan. Hal bekas makanan ini pernah menjadi antara isu hangat di 4th. Mule2 dikenakan bayaran RM 6 setiap satu kepada pelajar yg ingin menapau makanan (kirenye sape xnak tapau tu, takyah la beli. tapi kalu tetibe nak tapau tak boleh gune bekas lain selain bekas ini). setelah perjmpaan ngan master, beliau telah bermurah hati untuk memberi kami bekas ini secara percuma. TQ master.
pandangan atas (bersama penutup)
pandangan atas (tanpa penutup)
yg penting, MADE IN MALAYSIA

Test Polymer
Prof Wan Haliza berkate 'permatang pauh test' sebab waktunye pada pukul 6 pada hari mengundi di permatang pauh (26/8/2008). Test yg boleh diklasifikasikan sebagi 'ok'. walaupun tak dapat jawab, tapi rase cam ok je...:(
nota polymer yg belum diringkaskan (12 lecture)
setelah diringkaskan (5 helai SHJ)

Rakan
Al-Adzam Shah (Atong). beliau kate, takde post pasal aku ke...?kepade beliau. ni aku siap bagi gamba ngan link ke blog kamu. Oh ye, sile la ke blog beliau. Ade video die nyanyi time feskum.
klik sini untuk ke blog beliau

Adzam memakai baju 'orang utan'

nota: banyak gamba kan kali ni...:)

6 Comments:

iAmeFie said...

khas utk enchek atong..
tlg update blog ye...
hehehe
;P

Hajar B said...

ha saii akak post cmment ni..berbanggalah..berbanggalah

Danielle_Corleone said...

hahaha! power!

Anonymous said...

aku dpt rasekan nyawa ko dlm bahaya skrg..please menyorok..

azam shah said...

sepul! nyawa ko dlm bahaye!

Muhamad Saipul bin Fakir said...

kenape?