Friday, August 8, 2008

080808

tarikh hari ni 8 ogos 2008. tarikh cantik yang amat sukar didapati. Happy besday kiran dan semoga panjang umur murah rezeki dan diberi kesejahteraan didunia dan akhirat. amin

kepada rakan2 wanita yang suke bershopping dan rakan2 lelaki yg mahu mencari pakaian untuk dihadiahkan kepada rakan wanita anda. silelah layari http://etoffe-clothes.blogspot.com/
ni antare bisnes kawan aku. aku tolong promote je. ajakla rakan2 anda sekali untuk membeli barangan mereke...

nota: kiran, maafkan kami yg selalu mengherdikmu!!!!!!!!

4 Comments:

Danielle_Corleone said...

gua nak kasi komen byk skit kal blog ni. hahahaha! :-P

Muhamad Saipul bin Fakir said...

ceh...takpe2 tgkla sikit hari nnti...brape komen yg masuk...

Danielle_Corleone said...

sikit ari nanti kawan2 gua yg singgah di blog gua akan singgah jugak kat blog lu. hahaha! :-p kamu tunggu ya!

p/s: apabila gua "link" blog lu di blog gua, itu tandanya gua memberi pakej promosi percuma. hahahaha! :p

Muhamad Saipul bin Fakir said...

oh ok2 tq2...kene bersiap sedie menjadi glemer nih...hahahaha:P