Wednesday, August 20, 2008

Masjid India

15082008 aku ngan kak kaii telah menjelajah ke Masjid India untuk membeli kain baju melayu aku. penat berpusing di semua kedai di situ, akhirnye aku beli k ain tu kat lorong kedai yg first skali yg kitorang masuk. penat je jalan... pastu beli sesuatu yg baru untuk aku sebagai hadiah hari lahir aku kepada diri aku sendiri...best2...walaupun terpakse meredah hujan...namun berbaloi juga kerana aku dapat beli kain baju melayu dan hadiah hari lahir aku...


Sony Ericsson K810i

First Shot
(saii n kak kaii)


korang masih ingat lagi first shot untuk hp atau camera korang???at least aku abadikan...oh ye, KR adelah org pertame yg call aku. shahino adelah org pertame yg aku mesej. mesej pertame sampai drpd Hasif. MMS pertame dari kak kaii. call out yg pertame aku buat adelah rumah....wah bile dah bleh amik gamba nih blehla aku letak gamba kat blog slalu...

tarikh hari ni sangat la best...20 Ogos 2008. atau lagi cantik ditulis 20082008.
selamat hari lahir buat saudari Hazirah bt Hasnan dan emak kak fadh. Semoga panjang umur murah rezeki hendaknye...amin

nota: tiada

7 Comments:

iAmeFie said...

ermmm...bile kite nk dating lg?
;P

Muhamad Saipul bin Fakir said...

iamefie...awak ni sape....hahahahaha...:p

[az azhari]™ said...

amboi..
sejak ade hp baru..
bakal tunang pn da x knal..hahah
perlu la aku scandalkan korang kat cni

iAmeFie said...

ish! jgn hebohkan status kami kt sini..
ish3!!

[az azhari]™ said...

haha..
maaf la..

ida asro said...

wahh..hp baru..bgus2..termakbul niat ko nak hadiah hp kat diri sndri..hehe..

Anonymous said...

saipul, itu rupanya wajahmu yang dah lama tak ku lihat! hehe! sama je cam dulu! mungkin skang hemsem sket la! haha