Thursday, March 13, 2008

anai-anai

contoh kerosakan yang dilakukan oleh anai-anai
(bukan gamba sebenar)
inila die anai-anai tuh

anai-anai telah meragut kayu di bilik aku...untuk john farid yang baru tengok anai-anai ni aku post gamba anai-anai untuk ko tatap...laporan telah dibuat kepade floor rep...tapi menurut beliau, berite ini tidak dapat disampaikan kepada pihak yg sepetutnye kerane tiade ruang untuk bersuare...emmm...layan jela...hari ni nak cite ape ek... oh ye...smalam dapat berite junior aku kat asrama dapat 7A dalam SPM...tahniah Shamim! aku dulu 5A je...tapi syukur aku dah samapi sini gak akhirnye...insyaAllah setahun je lagi aku akan grad...mntak-mintakla on time aku grad...cepat sket nak sambung blaja nnti...tahun depan nak buat projek under Dr Khaulah, dengan bantuan pelajar master,abg Nizam (sepupu ragib). mereke ni memang best, tak saba nak buat projek taun depan...skang ni abg Nizam tutor lab aku, so kene kenal2 die dulu sket..senang nak buat keje ngan die taun depan...mintak2la taun depan takde perkare yg sukar berlaku ketike aku nak amik projek...dahla 8 jam kredit....

2 Comments:

Anonymous said...

ini kes bahaya! cepat banteras sebelum merebak saipul!;)

Anonymous said...

dasyatnya.. macam tu sekali. cepat-cepat bunuh anai-anai tu sebelum ia membunuh. gunakan racun serangga yang terbaik....