Monday, March 24, 2008

Berakhirnya Malam

Anugerah Pengarah Projek

Anugerah Bestarian Cemerlang


Malam Anugerah Bestari

Pada Sabtu lepas, 22 mac 2008 saya telah pergi ke makan malam kolej kediaman keempat, MALAM ANUGERAH BESTARI (MAB) di Marriot, Putrajaya. saye pakai ringkas saje. Baju kemeja+seluar panjang kaler hijau. kalau di tanye apekah perasaan, saye akan jawab saye kurang mempunyai perasaan pada malam itu. kepada sesiapa yang tahu, sehari sebelum majlis saye menghadapi masalah muntah. malangnya, sampai malam itu tak dapat juga muntah walaupun saye makan semue makanan dan minuman yang dihidangkan.

bercakap tentang MAB, sudah semestinya kite berkate tentang anugerah. Alhamdulillah, saye telah menerima dua anugerah untuk MAB iaitu Anugerah Bestarian Cemerlang dan Anugerah Pengarah Projek (disampaikan pada fasa 1). Bagi anugerah yang disampaikan, saye merasekan ade beberapa anugerah yang kelakar. saya faham pihak MAB tidak terlibat dalam pemilihan penerima anugerah tetapi mungkin ade individu yang terlebih kuase memilih penerima anugerah. saye tergelak, terdiam, terbangun dan TERSEMBUR ketika senarai penerima anugerah diumumkan.
saye sangat teruja apabila lagu inul dimainkan, saye fikir ianya akan menjadi lebih menarik sekiranya ade penyanyi yang menyanyi secara langsung. selepas tamat majlis, sesi mengambil gambar telah diadakan. saye masih terase loya dan nak muntah. tak terdaye mengambil gambar yang banyak. maaf kepada rakan-rakan kerana tidak sempat mengambil gambar bersame.

kami pergi ke Putrajaya dan melepaskan belon di sana. tiba di kolej jam 3 pagi.tido....

nota: T.E.R.S.E.M.B.U.R....hahaha

2 Comments:

jayla said...

ak turut simpati dgn ur condition mlm tuh...

Anonymous said...

putrajaya..owh..hhmm.
tak mengapa la. mungkin diri sudah tak diperlukan lagi.
mungkin juge akan dilupakan.
selamat tinggal kenangan.
selamat tinggal semua
*sigh*
:'(