Wednesday, March 19, 2008

ku mahu...masa

jam : unik betul jam nih
aku mahu masa, tapi masalahnye bile ade mase suke bazirkan kepada bende2 yang kurang berfaedah...aku perlukan masa untuk buat lab report, tutorial, revision, rehat sikit2, tulis blog dan ade mase untuk diri aku sendiri...alhamdulillah Allah dah bagi kite semue mase yang cukup..24 jam sehari 7 hari seminggu...e eh macam besday aku jek...(24/7/1987 : siap promote nih)...ok. berbalik kpd isu kite sebentar tadi, pasal mase...Allah dah bagi kite 24 jam...kite rase tak cukup sebab kite tak organise mase kite dengan baik..contohnye macam aku...agak leka dengan bende2 disekeliling sampai terlupa dengan ape prioriti aku sebenarnye...tapi sekarang aku dah sedar..dan aku berharap aku akan terus sedar...aku sentiasa bermohon agar aku jadi seperti saipul di matrikulasi...rajin dan fokus! oleh itu, kepada kawan2 semua marilah kite menguruskan masa dengan baik...kalu kite uruskan masa dengan baik, kite takde masalah untuk selesaikan semua perkara...InsyaAllah.


perkare kedua: skang ni kalu sesape perasan terutamanye pembace setia blog aku, tiap2 mesti aku ade post perkara baru. ye aku akan sentiasa post hal2 terbaru, pandangan dan kritikan...so, rajin2la lawat blog ini...skang ni dalam sehari ade la dalam 32 orang yang akan melayari blog aku nih...terima kasih kepada anda semua...


nota: ajakla rakan2 anda membace blog yang tak seberape nih...kalu sape nak aku 'link'kan blog dorang dari blog aku...tulis sahaja di shoutbox di right sidebar...tapi link la balik...:p

0 Comments: