Friday, July 11, 2008

Benar-benar sepi

inilah cendol


hari ni rumate aku balik umah. so tinggallah aku sorang je yg ade kat bilik ni. esok rushdan akan masuk bilik aku. rumate baru. harap semuanye ok. borang projek akhir tahun dah anta kat en rosli. tapi paling best tadi lepas jumaat bazli (mat) ajak aku meminum cendol kat tepi kfc tu. lame aku tak makan cendol cam2. sedap!. boleh pergi lagi.

makan petang tadi aku rase sepi sangat. benar2 sepi. pergi makan sorg2, balik sorang2. tapi takpe sebab aku yg pilih jalan camtu. layan jela. pas makan aku tgk org main futsal. aku nampak dorg main dgn gembire skali...agaknye camnela nak kembalikan kegembiraan macam tu pade aku. aku sendiri tak tau.

aku benar2 sepi dan tak tahu ape nak buat. (selain dr buat tutorial n bace jurnal) takpe2 nnti lame2 biasela. InsyaAllah.

nota: MKB tu ape??? sape tau??? ahhh...aku taknak amik tahu!

1 Comment:

Anonymous said...

aku suka cendol! terliur tgk gambar ni =D