Wednesday, January 7, 2009

Photo Session Artis Popular Paling Jimat

Malam tadi, selepas mengambil buku kat Kak Hajar aku ngan rumate aku buat photo session. Sebenanye aku nak isi borang dan memerlukan gambar bersaiz pasport. So aku nak jimat, tangkap sendiri dan edit sendiri. Oh ye, gamba ni diambil menggunekan kamera handphone K810i. Senang.






Yang bestnye, kalau kat kedai. Amik gamba sekali je. Baju pon satu jenis. Bile buat sendiri, banyak baju bleh gune dan bleh amik banyak kali sampai puas hati. haha

Sesi ni dibantu oleh rumate aku : Zul. Die yg jadi tukang pegang kain kat belakang. Dulu aku penah buat gak photo session. Mase tu shamim jd jurukamera. haha

Hasilnye selepas di cetak memang memuaskan. Berkaler2 baju aku. haha

Set up untuk sesi ni dibuat sendiri, kain belakang tu selimut aku. lighting dr lampu meje. Kamera K810i. Lokasi bilik sendiri. haha

Amacam kretif tak? Inovatif tak? emm...Jimat tak??? haha

1 Comment:

uchiha ct-k said...

orang dah lame buat dah aaaa.....
ketinggalan r ko....
hahahahahahaa