Tuesday, January 6, 2009

Umobile Lebih Gempak Daripada Biasa

Korang terfikir tak nak gune U mobile? Kepada yg bercinta, sesuai la untuk korang sebab kalau call dari Umobile ke Umobile, tiada caj dikenakan. Mungkin buat mase ni sahaja. Tapi seriyes aku sarankan korang tukar ke Umobile. Wah buat promosi Umobile nih. So pihak Umobile taknak bg ape2 kredit ke utk promosi nih.haha.

Pelan yg agak menarik dari Umobile. Care mereke mempromosikan produk pon ok. So aku pon buat keputusan untuk bertukar ke Umobile. Ingin dapatkan pek permulaan. Semasa di Tesco Setia Alam ternampak kedai Umobile jadi aku pon singgah untuk beli nombor.

Aku pon tanye la kat pompuan yg jadi promoter kedai tuh dengan penuh sopan santun. Tapi dijawab dengan sinis oleh promoter kedai tuh. Semua soklan aku dijawab, tapi yg meninggalkan luka di hati aku ni..(ceh) die bernada sinis dalam jawapan die. So aku membuat keputusan untuk tidak membeli pack Umobile tu. Kecewe dengan promoter wanita Umobile Tesco Setia Alam malam jumaat 9 malam 2 Januari 2009.

2 Comments:

NIZA.Ati said...

Akak dapat FREE jek... Bukan mmg reg UMobile free ke? Heh..leceh sbnqnye..tukar2 no..tension den..akak dlu pun pkai saje je.. Tu pun sbb hp ade 2..

Muhamad Saipul bin Fakir said...

tah
org tu kate kene bayar
ceh