Thursday, November 20, 2008

Victoria Station






Aku gi dinner kat Victoria Station. Bertolak pukul 7.45 malam sampaila 10.30 malam. Layan jela. Semalam, aku try tulis lirik lagu untuk akustik. tapi jadi cam lirik lagu nasyid plak. Entahla, mgkn aku perlu berharap pada lagu satu lagi.

Semalam Abg Nizam bg aku game yg ade lawan2 org cam fighters tuh... Aku mesti akui yang aku memang tak pandai pasal game2 nih. Aku asik kalah je. So jadi rase cam malas plak aku nak main. Tapi Abg Nizam soh aku main sampai terer pastu lawan die. Huh! tgkla nnti aku dah terer main game tu, siapla sume org aku kalahkan...muahahahahhahahahahahaha

Ok that's all. Skang ni aku kat lab. Kene buat thermal. Kenela datang awal.:)

6 Comments:

Miss Yati said...

hmmm...mr saipul sedap nya makanan ala-ala ke`barat'an itu. Yummy!

Unknown said...

wei!!
ko g bila nie... x ajak! ayam la ko!

ka-ii said...

saya br pasan. sa-ii nmpk hensem dlm gmbr tu. oh god sy ckp hensem ke td?

Muhamad Saipul bin Fakir said...

nampak je...bukan betul pon...ceh2 merendah diri plak nih...:D

Hajar B said...

suke la tuh dapat hensem satu..ceyh.
hah bile la ko nk terrer men game tu.akk men shari je dah terrer kot(riak2,walhal aku bedal je).

Muhamad Saipul bin Fakir said...

tggu la...tgh belatih lagi nih..kalu dah terer nnti, saye lawan sebelah tgn je...(boleh ke gune sebelah tangan???)