Tuesday, November 4, 2008

Dugaan Exam

sewaktu kalkulator aku berbateri

Dimaklumkan bahawa bateri kalkulator aku dah abes. kalkulator ni dibeli seminggu sebelum SPM 2004 . kire2 4 tahun sudah. aku musykil, org lain punye kalkulator tak pon abes baterinye... mungkin aku ni rajin sangat buat latihan dan mengira :) lagipun kan aku ajar tuisyen, so lebih banyakla aku gune kalkulator nih....

takpela mungkin ni dugaan dan cabaran untuk aku untuk exam kali nih. Ade hikmah jugak bende ni blaku. so aku kene tuka bateri kalkulator, sambil2 tu aku bolehla beli skali pen ngan pemadam....sebab pen aku dah abes dakwat dan pemadam aku tinggal 2 cm je panjangnye untuk semester ini dan semester depan....

Ya Allah, permudahkanla hambamu ini untuk mengambil peperiksaan dan kurniakanlah kecemerlangan hambamu ini dalam peperiksaan yang akan ditempuh...AMIN

4 Comments:

Hajar B said...

ye ke org len xabes bteri klkulator.
akak nye bru je ganti sem lepaih.
hehe..
neway,gudluck sepol..
lame xbeburak..
smbg pas exam eyh

Muhamad Saipul bin Fakir said...

lepas exam ni, lebih kurang 3 chapter nak kene cover untuk borak nih...:P

Miss Yati said...

good luck for final exam ye...

Ajeem said...

wahh...rajin ya...daya usaha yang tinggi pemangkin kejayaan...all the best!