Wednesday, November 26, 2008

Nurulain Khalisah

ini adelah gamba anak sedare aku yang terbaru. die lahir 15 Nov 2008, jam 1.30 ptg. Betul2 mase aku baru abes exam. Tapi aku dapat tahu esok harinya. Anak pertama abg aku. Ala yang baru kawen bulan 2 tuh...Die ni kecik je. aku baru sempat dgr die nangis 2 kali je. Selain dari tu die asik tido je.
Sabtu lepas plak, 22 Nov 2008 kakak aku grad. Ijazah Sarjana Muda Pengurusan Perniagaan (Perbankan Islam). Abes pon kakak aku ni study. InsyaAllah tahun depan aku plak grad.

Semalam, 26 Nov 2008. Aku rase cam tak kene je satu hari ni. "wake up at the wrong side of the bed" @ "bangun disisi katil yang salah". So aku rase satu hari ni aku rase cam tak kene je. Masuk lab pon cam tak best je. Maafla kalu ade sesape yg tersinggung satu hari ni.

Gigi aku masih sakit lagi. Nak tumbuh gigi yang paling belakang. Nak tido pon susah nih. Aku rase cam nak amik playar pastu tarik gigi aku ni skang. Kepada yang belum tumbuh gigi yang paling blakang ni, nikmatilah mase anda skang ni. Kalu time tumbuh gigi ni sakit gile...

Hari nak conferrence dah nak dekat, sume data dah bagi. Hanya menunggu hari saje...

0 Comments: