Wednesday, November 19, 2008

Exam dah habis


Peperiksaan akhir telah pun tamat. InsyaAllah jika tidak extend, aku ade satu sem lagi untuk tamat degree aku. Semua doakanlah agar aku tak extend. Secare keseluruhannya, aku rase exam kali ni agak ok la berbanding exam2 sebelum ni. tapi entahla...tak tau nak cakap camne...rase macam boleh buat...

Aku abis exam pukul 1.30 pm 15/11/2008. Berita baik. Pada pukul 1.00 pm, kakak ipar aku bersalin anak pompuan. Alhamdulillah, bertambah lagi anak sedare aku.

Sekarang ni, walau dah abes exam aku tetap ade kat UM. Aku ade kat lab solid. Menyiapkan projek tahun akhir dan menyiapkan data untuk conferrence kat PD 30/11 nih.

Budak2 akustik dah bagi lagu. Tapi cam susah je nak dapatkan lirik lagu tuh. Tak tau camne nak sesuaikan perkataan dengan muzik lagu tu. Cam pelik. Tapi mungkin mule2 je kot. nnti lame2 okla kot.

Aritu aku upgrade blog aku, tak tau plak bile kite dah upgrade SEMUA bende2 kat sidebar ni hilang. So aku terpakse bina balik sidebar tu. Oh ye, kat tepi tu dah ade ruangan muat turun. Sile2la menggunakannya. Kepada sesape yang ade blog tapi aku tak link. Please let me know. Bolehla aku link blog korang sebab list lame dah hilang.

Okla aku nak gi lab nih.

1 Comment:

jayla said...

good luck for ur comin conference